Liebherr GNP 2356

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP 2356 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Gode vrieskast 19-05-2021

Prima diepvries

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Prima vrieskast weinig geluid werkt perfect nog geen negatieve punten kunnen ontdekken

Pluspunten

• Vriest goed
  • weinig geluid

Minpunten

• niet gevonden

Jan 26-01-2021

Beterwitgoed.nl

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Een prima vrieskast ziet er keurig uit maakt erg weinig geluid gekocht bij Beterwitgoed.Nl perfect geregeld bezorging precies in de tijd wat was afgesproken chauffeur keurig netjes en klantvriendelijk een aanrader.

Hartman 05-08-2020

Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Degelijke en robuuste vriezer. Wij hebben deze vriezer gekocht omdat wij hele goede ervaring hebben met een inbouw koelkast van LIEBHERR. Door de doordachte indeling en mogelijkheden is het een fantastisch product.

Pluspunten

• Degelijk
  • Technisch doordacht product
  • Stil

Minpunten

• GEEN

Jes 29-06-2020

Betrouwbaar merk

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Goed merk, koelkast hadden we al, nu ook de vriezer! Fijn groot, maar niet te! Overzichtelijke lades, fijn koelsysteem. Digitaal scherm.

Pluspunten

• Digitaal scherm
  • Hoogte

jan 03-06-2020

mooi grote diepvries. bijna geen geluid.

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Mooie diepvries. met de vorige Liebherr heb ik 23 jaar gedaan en werkte nog steeds goed. ik heb een nieuwe gekocht omdat deze toch weer zuiniger is. Heb nu ook een maatje groter gepakt. werkt perfect. makkelijk in gebruik omdat je nooit meer hoeft te ontdooien. zuinig in gebruik gezien de grote.

Pluspunten

• zuinig
  • nooit ontdooien
  • veel ruimte

wreckless 22-04-2020

Perfecte vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Een geweldige vriezer van het merk Liebherr.
omdat we ook een inbouwkoelkast hebben van Liebherr hebben we ook voor een vriezer gekozen van Liebherr.
Het is gewoon een wereldmerk en Liebherr maak alleen koelkasten en vrieskasten/kisten daarom was de keuze niet zo moeilijk om voor Liebherr te kiezen.
En nu ook nog eens gratis 5 jaar extra garantie dus de keuze was niet moeilijk.

Pluspunten

• Stil
  • Verlichting
  • 2x koudeaccu's erbij
  • digitaal display
  • Alarm wanneer deur openstaat

Minpunten

• geen

Ton Arends 16-04-2020

Geluidsniveau

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Dit product gekocht vanwege het lage energie verbruik. handige indeling met binnenverlichting en een mooi display aan de buiten zijde met vermelding van de binnen temperatuur.

Pluspunten

• Energie verbruik
  • Temperatuur display
  • Geluids niveau

Hans 25-03-2020

Mooi apparaat voor de bijkeuken

Geschreven voor: Liebherr GNP 2356

Ik heb deze kort gehad, maar met zijn 42 dB en de altijd blazende ventilator is deze zeer luidruchtig. Ik had deze geplaatst in een afgesloten inloopkast bij onze open keuken, maar zelf achter een muur met gesloten deur blijft hij op stille momenten vervelend hoorbaar. Voor de rest is het een fraaie en net afgewerkte kast met voldoende opties. De verlichting is erg handig evenals het deuralarm bij te lang openen. Staat hij in een bijkeuken of iets dergelijks dan is dit een prima keus. Ik heb gekozen voor een duurder model van hetzelfde merk maar dan met slechts 38 dB.

Pluspunten

• Degelijk
  • Redelijk zuinig
  • 2 koude accu's

Minpunten

• Geluidsproductie
  • Geen ijsblokjeshouder